نماینده مجلس لبنان:انتخابات مجلس نهم، نشان از میزان آزادی در ایران دارد
نوشته شده توسط : breketid

'حسین الموسوی' رییس فراكسیون نمایندگان بعلبك مجلس لبنان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بیروت اظهار داشت: باید به رهبر انقلاب اسلامی ایران، مسئولین، نمایندگان مجلس و ملت ایران، این انتخابات مردم سالارانه و ممتاز را تبریك گفت.

این نماینده مجلس لبنان ادامه داد: ملت ایران نشان داد كه مردمسالاری را از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و در زمان رهبری امام خمینی (ره) و همچنین هم اكنون در زمان رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) چگونه به شكلی متمایز از دیگر ملت های جهان، پی می گیرد.

وی با اشاره به اینكه انتخابات مجلس نهم در ایران نشان از جایگاه والا و ارزشمند این كشور و اهداف ملت و رهبری حكیمانه آن دارد، اظهارداشت: این انتخابات و روی آوردن بسیار گسترده مردمی به آن، جلوه ای از جلوه های مقاومت در برابر چالش ها و توطئه های آمریكایی و صهیونیستی است.

الموسوی با تاكید بر اینكه انقلاب اسلامی ایران به اهداف والای خود در بنای كشوری بر اساس خواست ملت و در راستای عدالت اجتماعی دست خواهد یافت، تصریح كرد: این كشور نقشی اساسی در حفظ ثبات منطقه و همچنین آزادی آن از تسلط دشمنان داشته و الگو و پشتیبان تمامی ملت های مظلوم باقی خواهد ماند.

وی در پایان سخنان خود تمامی اندیشمندان آزاده جهان را به اقتدا به جمهوری اسلامی ایران فرا خواند و افزود: ایران مركز تابش شعاع های وحدت اسلامی و انسانی در برابر مستكبران و صهیونیسم جهانی است.

از سوی دیگر 'مروان فارس' نماینده مجلس لبنان در گفت وگو با ایرنا گفت: دموكراسی مردم ایران در قالب دینی به بهترین وجه نمایان شده است و این انتخابات نشان داد كه در نظام اسلامی ایران، ایدئولوژی سیاسی در كنار ایدئولوژی دینی تجلی پیدا می كند.

این نماینده پارلمان لبنان با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب اسلامی ایران پیرامون نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: این سخنان نشان داد كه در جمهوری اسلامی ایران، ایدلوژی سیاسی در ارتباط كامل با ایدلوژی دینی قرار دارد و این امر منجر به پیشرفت ایران در تمامی عرصه ها شده است.

مروان ادامه داد: هنگامی كه رهبر انقلاب اسلامی در سخنان خود می گویند كه شركت در انتخابات مانند انجام وظیفه دینی نماز واجب است، این بدین معنا است كه در نظام جمهوری اسلامی ایران میان مفهوم دموكراسی، سیاست و دین هماهنگی كامل وجود دارد.

شیخ 'عفیف نابلسی' امام جمعه شهر صیدا نیز طی سخنانی با تبریك حضور ملت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم ایران كه با مشكلات داخلی و خارجی مواجه هستند با انسجام و وحدت به سوی پیشرفت گام بر می دارند.

وی ادامه داد: وحدت ملت ایران و انسجام كامل در مقابل تمامی توطئه ها كاملا واضح بوده و این انتخابات پیامی به كشورهای بیگانه است كه هر گونه توفان های خارجی و تهدیدهای نظامی باعث از میان رفتن ویژگی های منحصر به فرد ملت ایران نمی شود.

نابلسی با اشاره به اینكه این گونه تهدیدات بر مسیر فعالیت داخلی و همچنین حركت به سوی پیشرفت هیچگونه تاثیری نمی گذارد، افزود: ما به این ملت بزرگ و قهرمان كه تمامی چالش های داخلی و خارجی را پشت سر می گذارند و به سوی پیشرفت و شكوفایی قدم بر می دارد، تبریك می گوییم چرا كه این ملت در شرایطی بسیار سخت و پیچیده دست به این قبیل افتخار آفرینی ها می زند.

خاورم**1030**1369





:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو , سفر , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: